понеділок, 31 березня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія.

   В цьому модулі я зрозуміла, що оцінити виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті не просто. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання. Планування та робота над створенням учнівських продуктів допоможе мені знайти відповіді на основні запитання до проекту, осмислити, як і де можна продемонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищого рівня, показати звя'зок проекту з реальним життям та як ефективно використати ІКТ. 
   Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконнання, і складність питань, і рівень володіння та викоритання ІКТ. Сворюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнута мета, чи чітко поставлнені цілі. Думаю це допоможе мені у реалізації навчальних проектів.



1 коментар:

  1. Ірина розібралася в складності даного модуля, з чим можуть виникнути складності в учнів при створенні проекту,яка зміна ролей буде корисна для оцінки її вчителем.

    ВідповістиВидалити